Algoritmiline mõtlemine (TTS tooteid tutvustav flaier)

Robootika / TTS

Share on Social Networks

Jaga linki

Use permanent link to share in social media

Jaga sõbraga

Palun! login to send this document e-postiga!

Põimitud sinu veebisaidile

Select page to start with

1. Algoritmiline mõtlemine www.insplay.eu/TTS

2. Loome igal aastal üle 400 unikaalse toote 25,000 toodet spetsiaalselt õpetajate ja õpilaste toetamiseks 100 % Toodete 100%-line ohutusalane vastavus Unikaalsed ja originaalsed tooted, mis loovad põnevaid õppimisvõimalusi Koolide poolt proovitud ja usaldatud juba 30 aastat Loodud aastal 1985 Sisukord Insplay on mänguasjade maaletooja ja hulgimüüjana üle 25. tegevusaasta jooksul toonud paljudesse kodudesse rõõmu ning arendavat ajaveetmist kogu perele. Paljudes Eesti kodudes ja haridusasutustes on vähemalt üks Insplay kaudu turule toodud mänguasi, lauamäng, pusle või programmeeritav robot. Meie eesmärk on soodustada 21. sajandi oskuste lõimitud arendamist ja sünergia saavutamist teaduse, tehnoloogia, inseneeria, kunsti ning matemaatika valdkondades. Need oskused on tuleviku seisukohalt kõige hinnatumad ja ingliskeelses maailmas kokku võetud STEAM õpperaamistikku. Insplay missioon on toetada kasvava põlvkonna STEAM oskuste omandamist ja uue innovatsioonilaine tekkimist Eestis. Oma kaubavaliku puhul peame oluliseks kõrget kvaliteeti ja soovime pakkuda oma tooteid inspireerival viisil. Ideid tegevusteks TTS-ist lähemalt Programmeerimise teekond Bee-Bot Blue-Bot Tarvikud Pro-Bot InO-Bot 4-5 6-7 8-9 10-11 12-13 14-15 Haridusalased kogemused Meie tooteid kasutatakse 87 riigis üle kogu maailma Kinnita teibiga vildikas Bee-Boti nina ette või külgedele nii, et teip ei segaks roboti liikumist ja programmeerimisel nuppude vajutamist. Aseta põrandale suures mõõdus valge paber ja lase lapsel sisestada vabalt valitud kolm liikumiskäsklust. Analüüsi lapsega, kui palju robot liikus ja mida peab arvestama, et robot ei sõidaks paberilt maha. Lase lapsel tühistada eelmine kood. Järgnevalt nimetab laps, millises suunas ta tahab, et tema robot järgmised 3 sammu teeks. Sama meetodit jätkates toimub joonistamine, kuni lapse arvates on pilt valmis. Laps kirjeldab, mida tema robot joonistas. Õpetajal on loodud kuude nimedega matt nutiseadme ja Blue-Bot rakenduse jaoks. Õpilased töötavad väikestes rühmades. Õpilane nimetab oma sünnipäeva (kuupäeva, kuu, aastaaja) ning koostab rakenduses programmi. Seejärel kontrollitakse loodud piltkoodi Blue-Bot roboti abil. Õige tulemuse saavutamisel kirjeldab õpilane sellele kuule iseloomulikke tunnuseid (ilmastik, taimed, loomade elutegevus, inimeste tegevused looduses jne). Rühmade moodustamisel on kasulik jälgida, et ühes rühmas oleksid laste sünnipäevad erinevates kuudes. Teadaolevalt külm õhk on raskem kui soe õhk, sellest järeldub, et külm õhk lükkab kergema ehk soojema õhu üles poole. Ülesanne kujundada põrandamatile ehk A2 paberile kujundlik joonis õhu liikumisest toas. Rühmatöö. Moodustatakse kaks rühma, rühmasiseselt arutatakse läbi, määratakse sooja õhu liikumist kajastav robot ning külma õhu liikumist kajastav robot ning programmeeritakse nad vastavalt liikuma, kasutatakse Loop-funktsiooni. Teine rühm peab esimese rühma piltliku kujunduse ning robotite liikumise järgi arvama, missugune robot kajastab sooja, milline külma õhu liikumist ning põhjendama. Vanusele 4-7 Vanusele 7-11 Vanusele 7-11 Vanusele 7-11 InO-Bot Pro-Bot Blue-Bot Bee-Bot Kas olete mõelnud, missugusena näeb välja roboti joonistatud maja? Õpetaja moodustab 2-3liikmelised õpilaste rühmad. Tegevuseks läheb vaja valget või värvilist paberit ning viltpliiatseid, mis roboti pliiatsihoidjasse mahuvad. Õpetaja laseb õpilastel joonistada paberile Pro-Botiga ruudu või ristküliku kujuga maja, millel on kolmnurkne katus. Kui see tehtud, lõikavad lapsed roboti tehtud majaosad välja ja kleebivad ühiselt tehtud taustale. Maju võib teha mitu tükki, nii saab kujundada lausa linnatänava. Kiirematel on võimalik teha Pro-Botiga majale uksed ja aknad. See on juba väljakutse! 2 3 www.insplay.eu/TTS www.insplay.eu/TTS

4. BEE-BOT BEE-BOT ® 6 ROBOTI JA LAADIMISALUSE KOMPLEKT 6 tk koos laadimisalusega. EL00396B BEE-BOT ® STARDIKOMPLEKT Kõik, mida vajate, et Bee-Botiga kohe tööd alustada! Komplekti kuulub: • 1 x taaslaetav Bee-Bot ja kaabel • 1 x aarete saare matt • 1 x tänavamatt • 1 x läbipaistev ruudumatt • 49 x juhtkaart • 10 x valge kest EL00399B BEE-BOT ® JA BLUE-BOT ® LAADIMISALUS Toitevõrgust laetav laadimisalus kuni kuuele laetava akuga Bee-Bot ® -ile või Blue-Botile. See laadimisalus ei ole ainult kerge vaevaga ümberpaigutatav, vaid pakub ka head hoiustamiskohta teie klassi Bee-Botidele ja Blue-Botidele. EL00358B BEE-BOT ® PROGRAMMEERITAV PÕRANDAROBOT Bee-Bot on lihtne ja lastesõbralik õppevahend, mis on suurepärane seadmete juhtimise, käskluste ja programmeerimise õpetamisega alustamiseks. Lai valik mitmeid õppeaineid hõlmavaid matte ja lõbusad lisatarvikud teevad Bee-Botist asendamatu abimehe programmeerimise õppimisel algklassides. Bee-Bot liigub täpselt 15 cm sammudena, oskab pöörata 90° võrra ja mäletab kuni 40 sammu! EL00363B Vanusele 3+ Laetava akuga Saadaval erinevaid õppeaineid katvad materjalid Tugev ja hõlpsalt kasutatav TOOTEVIDEO VEEBIS TEHNILINE VIDEO VEEBIS Toiteühendus Ratas Kõlar Toide sisse/välja Kõlarid sisse/välja Laetav aku Käskluste nupud LED indikaatorid Veokonks 6 7 www.insplay.eu/TTS www.insplay.eu/TTS

5. BLUE-BOT ® PROGRAMMI KÄSULUGEJA Unikaalne ja tõeliselt lõbus viis Blue-Boti programmeerimiseks on asetada juhiseid käsulugejale, vajutage „Go“ ja jälgige, kuidas Blue-Bot programmi täidab! Plaate saab laduda nii vertikaal- kui horisontaalasendis sõltuvalt sellest, kuidas laps soovib programmi luua. Kui programmist tuleb vigu otsida, siis tuleb plaate lihtsalt välja vahetada ja vajutada ‘Go’ nende uuesti katsetamiseks. Blue-Boti ühendamine ei saaks olla lihtsam: lülitage Blue-Bot sisse, vajutage lugeja ühendamisnuppu ning oodake kuni Blue-Boti silmad süttivad siniselt ühenduse tähistamiseks! Põhiomadused: • Bluetooth-ühendus • 10 käsuplaadipesa • laetav aku • kõlar helitagasisideks • võimalus ühendada kuni 3 seadet • ühildub nii standard- kui lisaplaatidega • käsklusjadade ja algoritmide füüsiline korrigeerimine. BLUE-BOT ® 6 ROBOTIT JA LAADIMISALUSE KOMPLEKT Kogu klass programmeerima Blue-Boti klassikomplektiga! EL00515B BLUE-BOT BLUE-BOT ® PROGRAMMEERITAV PÕRANDAROBOT Meie esimene Bluetoothiga põrandarobot, mis võimaldab juhtmevaba kasutamist arvuti kaudu. Blue-Botil on läbipaistev kest, et lapsed näeksid selle sees olevaid komponente. See on varustatud taaslaetava akuga, mistõttu te ei pea muretsema patareide vahetamise pärast. Te saate kasutada Blue-Boti tavapärase Bee-Botina ja programmeerida seda robotil paiknevate nuppudega. Kuid sel on nüüdsest lisavõimalus ühenduse loomiseks tahvlite ja arvutitega, et saaksite programmeerimise uuele tasemele viia. Laadige alla tasuta iOS-i/Androidi rakendus, et ühenduda tahvelarvutiga, või Windowsi ja Maci tarkvara, et ühendada robot oma arvutiga. Kui soovite tutvuda veel ühe lõbusa viisiga Blue-Boti programmeerimiseks, siis palun lugege meie Blue-Bot käsulugeja kohta. EL00485B Lae alla tasuta iOS-i/Androidi rakendus, et ühenduda tahvelarvutiga, või Windowsi ja Maci tarkvara, et ühendada robot oma arvutiga. Vanusele 3+ Bluetoothi ühendus Laetav aku BLUE-BOT ® PROGRAMMI KÄSULUGEJA LISAPLAADID Lisaplaadid Blue-Bot programmi käsulugejale, mis loob täiendavaid võimalusi, nagu 45° pöörded ja kordused. EL00546B BLUE-BOT ® PROGRAMMI KÄSULUGEJA STANDARDPLAADID IT01172B IT01118B TOOTEVIDEO VEEBIS TEHNILINE VIDEO VEEBIS Saadaval erinevaid õppeaineid katvad materjalid Juhtplaat Käskluste nupud Sinine LED LED-indikaatorid Toiteühendus Ratas Kõlar Mootorid Käigukast Taaslaetav aku 8 9 www.insplay.eu/TTS www.insplay.eu/TTS

6. Bee-Boti ja Blue-Boti aksessuaarid BEE-BOT ® JA BLUE-BOT ® LÄBIPAISTEV TASKUTEGA MATT Muuda oma Blue-Boti matt isikupärasemaks sisestades matti pilte ja joonistusi. Loo omaenda kaarte, et jutustada lemmiklugusid või toetada mis tahes õppeaineüleseid teemasid. Programmeeri Bee-Bot rändama enda poolt loodud maailmas. IT00090B BEE-BOT ® KUJUNDITE JA VÄRVIDEGA MATT Suurepärane matemaatika ja infotehnoloogia kombineerimiseks Bee-Boti abil. Kasuta seda abivahendina kujundite, värvide, suuruste ja asukohtade õpetamiseks. IT00854B BEE-BOTI ® JA BLUE-BOTI LÄBIPAISTEV RUUDUMATT See läbipaistev 4 x 4 ruudustik on hea abivahend Bee-Boti programmeerimisradade arvestamiseks. Aseta matt olemasoleva vaiba või kaartide peale või palu õpilastel luua oma matt. Seda on eriti mugav kasutada Blue-Boti rakenduses oleva kaardiloojaga. ITSGRIDB BEE-BOT ® AARETE SAARE MATT Uuri saart ja otsige aardeid. Ahoi! See matt paneb kindlasti laste kujutlusvõime tööle. Suurepärane matt õppimise juhtimiseks. Toetatud tugimaterjalidega. ITSMAT1B BEE-BOT ® FARMIMATT Selle värvikireva põrandamati abil saate Bee-Boti ja Blue-Boti programmeerida taluõuel seigeldes. Tutvusta lastele erinevaid loomi, põllukultuure ja nende kasvatamist. Hea viis ühendada loodus, emakeel ja arvutiõpetus. IBFARMB BEE-BOT ® MEREÄÄRE MATT Juhi Bee-Boti tiheda liiklusega rannikulinnas. Külasta pääste - jaama ja kaid või osta suveniire kingipoest. Ühenda robotite kasutamine geograafiaõppega, et tugevdada nii mere kui suundadega seotud sõnavara. GBBSMB BEE-BOT ® MUINASJUTUMATT Haarav viis roboti juhtimisnuppude tutvustamiseks. Lapsed naudivad Bee-Boti programmeerimist, et külastada vahvaid tegelasi, keda tunneme muinasjuttudest nagu „Kuldkihar ja kolm karu“, „Jack ja oavars“ ning „Kolm põrsakest“. Olemas on õpetajajuhis. ITSFAIRYB BEE-BOT ® NUMBRITEEKONNA MATT Vastupidav kõndimist kannatavast vinüülist numbrirada, millele on kantud numbrid 1-10 ja lõbusad illustratsioonid vastavate arvude kujutamiseks. Väga sobilik kasutamiseks põrandarobotitega Bee-Bot® ja Blue-Bot®. TTS-FWALKN 10 11 www.insplay.eu/TTS www.insplay.eu/TTS

9. BLUE-BOT BEE-BOT Main Fd 10 Rt 90 Main Rpt 4 [ Fd 10 Rt 90 ] Main Rpt 4 [ Fd 10 Rt 90 ] Main Rpt 4 [ Fd 10 Rt 90 ] Main Fd 10 Rt 90 Fd 10 Rt 90 Fd 10 Rt 90 Main Proc40 PRO-BOT INO-BOT CODE: INSP www.insplay.eu/TTS

7. PRO-BOT Esituled Ekraan programmi vaatamiseks/ muutmiseks Laadimine/ andmeside USB kaudu Käskluste nupud Eesmine puuteandur Tagumine puuteandur Pliiatsi/kaamera kinnitus Valgusandur Juhtmenüü K’Nexi kinnitus Vanusele 7+ Main Fd 10 Rt 90 Laetav aku Main Rpt 4 [ Fd 10 Rt 90 ] Main Fd 10 Rt 90 Kasutage eraldiseisvalt või arvutis koos meie tarkvaraga Main Rpt 4 [ Fd 10 Rt 90 ] Main Fd 10 Rt 90 Lihtsa pliiatsimehhanismi ja markeri abil saab joonistada sõiduradu Main Rpt 4 [ Fd 10 PRO-BOT PROGRAMMEERITAV AUTOROBOT Avasta keerukamaid juhtimistehnikaid ja kasuta ekraani roboti programmeerimiseks! EL00535B PRO-BOT ® LÕBUSTUSPARGIMATT Loodud, et panna lapsed loovamalt mõtlema roboti keeramise nurkadele, kui Pro-Bot reisib matil. ITSAMPKB PRO-BOT ® RALLIMATT Kuidas saab Pro-Bot raja läbida? Lapsed peavad harjutama nurkade programmeerimist. Tee väljakutse keerulisemaks lisades viivitusi nagu õudusmetsad ja rabad. ITS1RALLB PRO-BOT ® KLASSIKOMPLEKT 6 ROBOTIGA (EUROOPA PISTIKUGA) Ideaalne komplekt neile, kes kasutavad Pro-Boti kogu klassiga. Pro-Botide laadimiseks ja klassi haldamise lihtsustamiseks on saadaval USB-laadimisalus. EUR-IT01143B ROBOTI KAAMERAKINNITUS Vastupidavast plastikust valmistatud metallist kruviga universaalne kaamerakinnitus. Ühendage oma InO-Boti või Pro-Botiga mistahes kaamera, millel on 10 mm kinnitusava. IT10004B TTS-I WI-FIGA SPORDIKAAMERA TTS-i Wi-Figa spordikaamera pakub kaasaegset, lihtsat ja lõbusat viisi piltide tegemiseks. Tänu selgetele ja lihtsasti kasutatavatele nuppudele on see ideaalne kasutamiseks nii õpetaja kui õpilaste poolt. Lisaks saab kaamera ühendada tahvelarvutiga või nutitelefoniga, tahvelarvuti või nutitelefoniga, mida saab seejärel kasutada monitori ja juhtpuldina. Kaamera on saadaval veekindla korpuse, kinnituste komplekti ja juhtmevaba puldiga. IT00617B PRO-BOT ® TARKVARA PROBOTIX Lase lastel programmeerimine täielikult enda kätesse võtta selle programmeerimistarkvara abil. Tänu kolmele raskusastmele on Probotix suurepärane tööriist laste arendamiseks. Saadaval üksik- või asutuse litsentsiga. Saadaval USB-kaabliga. EL00478B asutuse litsents EL00477B üksiklitsents TOOTEVIDEO VEEBIS TEHNILINE VIDEO VEEBIS 12 13 www.insplay.eu/TTS www.insplay.eu/TTS

8. INO-BOT Kõlar Toiteühendus Pliiatsi üles- ja allapoole suunamise mehhanism Ratas Joonejärgija Taaslaetav aku Valgusandur Ultraheli kaugusandur Mitmevärvilised LED-id Kaugusandur Pliiatsi/kaamera kinnitus Heliandur Programmeeri ja juhi meie kõige edasijõudnumat põrandarobotit populaarse programmeerimiskeele Scratch abil või iOS-i rakenduse kaudu. Saadaval TASUTA tarkvara Scratch Launcher ja iOS-i rakendus. repeat when key pressed space 10 wait secs 1 Set LED to 2 Orange Set LED to 3 Off wait secs 1 Set LED to 3 Green Set LED to 2 Off Set LED to 1 Off wait secs 1 Set LED to 2 Orange wait secs 1 Set LED to 2 Off Set LED to 1 Red PROGRAMMEERIMISKEEL SCRATCH Vanusele 7+ Scratchiga juhitav Suurepärane STEM-õppeks Laetav aku INO-BOT SCRATCH PROGRAMMEERITAV ROBOT InO-Bot on loodud selleks, et saaksite programmeerimistundides parima võimaliku tulemuse. Lapsed saavad kavandada ja luua lõbusaid ja keerukaid tegevusi, arendades samal ajal enda programmeerimisoskusi ja võimet probleeme lahendada. EL00483B InO-Bot IT01138B InO-Bot, 6 tk ROBOTI KAAMERAKINNITUS Vastupidavast plastikust valmistatud metallist kruviga universaalne kaamerakinnitus. Ühendage oma InO-Boti või Pro-Botiga mis tahes kaamera, millel on 10 mm kinnitusava. IT10004B INO-BOT LAADIMISALUS InO-Boti laadimisalus ei ole ainult kerge vaevaga ümberpaigutatav, vaid pakub ka head hoiustamiskohta kuuest InO-Botist koosnevale komplektile. Lisaks laeb see teie InO-Bote, et te ei peaks enam kunagi roboteid lahti kruvima ja patareisid vahetama. IT01217B TTS-I WI-FIGA SPORDIKAAMERA TTS-i Wi-Figa spordikaamera pakub kaasaegset, lihtsat ja lõbusat viisi piltide tegemiseks. Tänu selgetele ja lihtsasti kasutatavatele nuppudele on see ideaalne kasutamiseks nii õpetaja kui õpilaste poolt. Lisaks saab kaamera ühendada tahvelarvutiga või nutitelefoniga, mida saab seejärel kasutada monitori ja juhtpuldinaW. Kaamera on saadaval veekindla korpuse, kinnituste komplekti ja juhtmevaba puldiga. IT00617B TOOTEVIDEO VEEBIS TEHNILINE VIDEO VEEBIS 14 15 www.insplay.eu/TTS www.insplay.eu/TTS

3. PÕHJENDUS JADA TARGAD KIISUD MAASTIKUAUTOD LIHTSAD AUTOD VIGADE OTSIMINE ALGORITM BLUE-BOT PRO-BOT KÄSULUGEJA BEE-BOT VIKERKAAREMAATRIKS TEGEVUS OSADEKS VÕTMINE TULEMUS PROGRAMM SCRATCHI KONTROLLER Vanusele 0-5 Vanusele 7-11 Vanusele 5-7 INO-BOT Lehekülg 6 Lehekülg 8 Lehekülg 14 VANUSEMAATRIKS Targad kiisud Lihtsad autod Maastikuautod Bee-Bot Käsulugeja Blue-Bot Pro-Bot Scratchi kontroller Vikerkaaremaatriks InO-Bot Vanusele 0 - 5 Vanusele 5 - 7 Vanusele 7 - 11 Vanusele 11 - 14 KORDUS JADA Programmeerimise teekond • Selgita, et kodudes ja koolides kasutatakse mitmeid erinevaid tehnoloogiaid • Vali ja kasuta tehnoloogiat kindlal eesmärgil • Arenda tegevuste ja tagajärgede mõistmist • Selgita, mis on algoritmid • Loo lihtsaid programme ja otsi neist vigu • Kasuta loogilist mõtlemist lihtsate programmide tulemuse ennustamiseks • Loo ja silu programme kindlate eesmärkide saavutamiseks • Kasuta programmides järjestamist, valimist ja kordamist • Selgita loogilise mõtlemise abil lihtsamate algoritmide tööd PC- GA ÜHILDUV TAHVLITEGA ÜHILDUV Lehekülg 12 4 5 www.insplay.eu/TTS www.insplay.eu/TTS

Vaated

  • 755 Vaatamisi kokku
  • 527 Veebisaidi vaatamisi
  • 228 Põimitud vaatamisi

Tegevused

  • 0 Social Shares
  • 0 Meeldimised
  • 0 Mittemeeldimised
  • 0 Kommentaarid

Jagamiste arv

  • 0 Facebook
  • 0 Twitter
  • 0 LinkedIn
  • 0 Google+